Wednesday, May 2, 2012

Lama sekali baru saya menjenguk laman hati saya ini..tiba2 teringat sgt2 kpd arwah ayahanda menyebabkan saya tidak dapat menahan diri selain mencoret sesuatu di sini. anak2 sering membuka apa shj cerita tentang ayahanda,membuatkan saya menelan air liur menahan sebak yang menerpa. begitu kuat rindu dan ingatan kepada ayah, setiap kali terkenang saya tidak mampu menahan airmata. hidup bersama ayah begitu lama, kami sebati.setiap hari bila berpeluang berbual santai,banyak cerita, panjang pengkisahannya. ayah selalu kata, ayah 'degil' dalam membesarkan,mendidik,memberi pelajaran kepada anak2..dan kerana kedegilan ayah itulah, kami berjaya hari ini. tiada ayat yang mampu kami susun untuk menggambarkan rasa terima kasih kepada ayah..hanya syukur yang dapat kami ucap,dan doa yang tidak pernah putus2 kepada ayahanda di sana.

No comments: